Är du lättlurad?

Jag tycker att de är skrattretande att företag som Syoss, Tresemme, Franck Provost och Wella försöker lura till sig kunder genom att marknadsföra sina produkter som utvecklade tillsammans med frisörer, experter eller proffs och att de från början var tänkt att säljas på salong.. B***S**T..!

"Lika proffsigt och bra som de som säljs hos salongerna, men billigare" Njaee, inte om man lärt sig räkna.. En vanlig shampoo flaska kostar runt 30 kr och innehåller runt 300 ml, dessa mega flaskor med ett innehåll på 500-900 ml kostar runt 55kr.. Alltså ännu billigare än en "vanlig"! Visst billigt kan vara bra, men för att det ska vara billigt måste man också fylla ut med en massa skit.. Kvalité kostar..

Skrattretande är det också att "det vaar täänkt" att de skulle säljas hos frisörer.. Så vad gick fel på vägen??


Kommentera här: